dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Adamíková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:02:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T06:02:40Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4809
|
|
dc.description.abstract |
V mé práci se zabývám zkušenostmi s domácím vzděláváním v České republice. V teoretické části nejdříve charakterizuji pojem a potom samotný vývoj domácího vzdělávání, jak ve světě, tak i u nás. Dále se ve své praktické části zaměřuji na motivy, které vedly rodiče k této formě vzdělávání, jeho legislativním opatřením, a také jaké musí mít kompetence rodič-učitel, aby mohl děti vyučovat doma. Ve své práci zjišťuji hodnocení samotného domácího vzdělávání, tak i jak rodiče a jejich děti vnímají následný nástup na 2. stupeň základní školy. Poskytuji vhled do problematiky DV tak, aby byl prakticky využitelný pro všechny, kteří o této formě vzdělávání uvažují. |
cs |
dc.format |
88 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1235197 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Portfolio
|
cs |
dc.subject |
Právní úprava-legislativa
|
cs |
dc.subject |
Hodnocení domácího vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Motivy rodičů
|
cs |
dc.subject |
Home tutoring
|
en |
dc.subject |
Portfolio
|
en |
dc.subject |
Legal regulations
|
en |
dc.subject |
Assessment
|
en |
dc.subject |
Parents motives
|
en |
dc.title |
Zkušenosti s domácím vzděláváním v ČR. |
cs |
dc.title.alternative |
The experience in homeschooling in Czech Republic. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tichá, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I am concerned with home tutoring in the Czech Republic. In the theoretical part I firstly charackterize the conception itself and then the progression of home tutoring in the world, as well as in the Czech Republic. I am further concerned with the motives that led parents to this form of education, its legal regulations and also, what jurisdiction must a parent - tutor have to teach children at home. In the last fields of my thesis I devote my attention to the assessment of home tutoring, to how the parents perceive school and to the accession of their children to the second stage of the primary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6770
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
local.subject |
individualizovaná výuka
|
cs |
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
home schooling
|
en |
local.subject |
individualized education
|
en |
local.subject |
Czechia
|
en |