Zkušenosti s domácím vzděláváním v ČR.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zkušenosti s domácím vzděláváním v ČR.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Adamíková, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:02:40Z
dc.date.available 2010-07-16T06:02:40Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4809
dc.description.abstract V mé práci se zabývám zkušenostmi s domácím vzděláváním v České republice. V teoretické části nejdříve charakterizuji pojem a potom samotný vývoj domácího vzdělávání, jak ve světě, tak i u nás. Dále se ve své praktické části zaměřuji na motivy, které vedly rodiče k této formě vzdělávání, jeho legislativním opatřením, a také jaké musí mít kompetence rodič-učitel, aby mohl děti vyučovat doma. Ve své práci zjišťuji hodnocení samotného domácího vzdělávání, tak i jak rodiče a jejich děti vnímají následný nástup na 2. stupeň základní školy. Poskytuji vhled do problematiky DV tak, aby byl prakticky využitelný pro všechny, kteří o této formě vzdělávání uvažují. cs
dc.format 88 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1235197 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Domácí vzdělávání cs
dc.subject Portfolio cs
dc.subject Právní úprava-legislativa cs
dc.subject Hodnocení domácího vzdělávání cs
dc.subject Motivy rodičů cs
dc.subject Home tutoring en
dc.subject Portfolio en
dc.subject Legal regulations en
dc.subject Assessment en
dc.subject Parents motives en
dc.title Zkušenosti s domácím vzděláváním v ČR. cs
dc.title.alternative The experience in homeschooling in Czech Republic. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tichá, Zuzana
dc.date.accepted 2007-06-21
dc.description.abstract-translated In my thesis I am concerned with home tutoring in the Czech Republic. In the theoretical part I firstly charackterize the conception itself and then the progression of home tutoring in the world, as well as in the Czech Republic. I am further concerned with the motives that led parents to this form of education, its legal regulations and also, what jurisdiction must a parent - tutor have to teach children at home. In the last fields of my thesis I devote my attention to the assessment of home tutoring, to how the parents perceive school and to the accession of their children to the second stage of the primary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6770
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A
local.subject domácí vzdělávání cs
local.subject individualizovaná výuka cs
local.subject Česko cs
local.subject home schooling en
local.subject individualized education en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View
adamíková_2007_bp.pdfBlocked 1.177Mb PDF View/Open
adamíková_2007_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
adamíková_2007_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account