Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice
Autor: Dadáková, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy v oblastech zdravotnictví, marketingu, marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení ve zdravotnictví. V praktické části je pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy zhodnocen celkový stav fungování nemocnice, její konkurenční fungování na trhu a dosavadní marketingové aktivity v nemocnici. Na základě zjištění je navrhnuta implementace marketingového řízení, která by měla zvýšit povědomí o nemocnici a upevnit její postavení na trhu zdravotnických zařízení. Realizovatelnost navrhovaných opatření je poté ověřena pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy. Na základě navrhnutých skutečností je možné postupovat při implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48373
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 54997


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dadáková_2020_dp.pdf 4.691Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dadáková_2020_op.docx 23.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dadáková_2020_vp.docx 25.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet