Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Fialová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48374
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů. Text této práce může dále sloužit jako podklad pro orientaci v možnostech online marketingu, zejména pro začínající podnikatele.
dc.format 88 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject UX analýza cs
dc.subject online marketing en
dc.subject e-shop en
dc.subject PPC en
dc.subject SEO en
dc.subject social networks en
dc.subject UX analysis en
dc.title Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
dc.title.alternative Project of Online Marketing Communication for a New E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create online marketing communication for a new e-shop. The first part is devoted to the theoretical definition of e-commerce and typical tools of online marketing. This knowledge is further used in the second part of this thesis in situation analysis, UX analysis and in the proposed of online marketing communication. The project is submitted to risk, time and cost analysis. The text of this thesis can also serve as a basis for orientation in the possibilities of online marketing, especially for beginning entrepreneurs.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 54998
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
fialová_2020_dp.pdf 9.561Mb PDF View/Open None
fialová_2020_op.docx 24.90Kb Unknown View/Open None
fialová_2020_vp.docx 31.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account