Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

Show full item record

No preview available
Title: Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Author: Košanová, Lucie
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické části bude nejprve představena společnost, která se stala předlohou diplomové práce, a obor, v němž na trhu působí. Následně dojde k zmapování on-line marketingových aktivit firmy a její konkurence. Stěžejní část práce se věnuje výhradně PPC kampaním. Bude zde popsáno zhodnocení stavu reklamy před optimalizací, definování nových cílů a vyhodnocování PPC reklamy. Výsledkem diplomové práce bude návrh nových metod a optimalizačních postupů a jejich aplikace v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48383
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: A 55009


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
košanová_2020_dp.pdf 3.358Mb PDF View/Open None
košanová_2020_op.docx 24.79Kb Unknown View/Open None
košanová_2020_vp.docx 31.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account