Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Autor: Pokorná, Kateřina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt marketingové komunikační strategie složený z pěti akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní organizaci kvalitní prezentaci, poskytnutí informací, ale i získat nové zaměstnance.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48395
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55024


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pokorná_2020_dp.pdf 3.901Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pokorná_2020_op.docx 24.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pokorná_2020_vp.docx 24.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet