Marketingové komunikace Nadace Naše dítě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Nadace Naše dítě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Nadace Naše dítě
Autor: Stehlíková, Alena
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací nestátní neziskové organizace Nadace Naše dítě. K dosažení cíle je důležité seznámit se s Nadací Naše dítě, jejím programovým zaměřením, historickým vývojem a aktivitami nadace na pomoc handicapovaným, týraným a zneužívaným dětem a v neposlední řadě se zaměřit na současnou komunikaci Nadace Naše dítě.Analýzou vybraných komunikačních aktivit zjistit jakým způsobem dosahuje Nadace Naše dítě svých poslání a cílů, jak tyto výsledky komunikuje s jednotlivými cílovými skupinami a jaké jsou další možnosti pro získání větší důvěryhodnosti organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4839
Datum: 2007-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4875


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stehlíková_2007_bp.pdfZablokované 2.304Mb PDF Zobrazit/otevřít
stehlíková_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stehlíková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet