Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané společnosti
Autor: Škoda, Filip
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje analýze sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti, konkrétně ve společnosti BENU Česká republika s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První, teoretická část této práce se věnuje vzniku a vývoji vybraných sociálních sítí, jejich základní charakteristice, aktuálním statistikám, a také možným využitím sociálních sítí pro konkrétní marketingové účely. Druhá, praktická část se zabývá konkrétní aplikací jednotlivých poznatků a jejich následné uplatnění při analýze marketingu na sociálních sítích předmětné společnosti. V této části jsou obsaženy i konkrétní výsledky komparativní analýzy a SWOT analýzy marketingu na vybraných sociálních sítích společnosti. V závěru této práce autor uvádí projektový návrh pro vylepšení současného marketingu na vybraných sociálních sítích společnosti, konkrétně Facebooku a Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48403
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55032


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
škoda_2020_dp.pdf 6.328Mb PDF Zobrazit/otevřít None
škoda_2020_op.pdf 212.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
škoda_2020_vp.docx 31.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet