Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Autor: Věntusová, Romana
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48406
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 55035


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
věntusová_2020_dp.pdf 3.902Mb PDF Zobrazit/otevřít None
věntusová_2020_op.docx 24.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
věntusová_2020_vp.docx 25.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet