Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zaváděcí online marketingová komunikační kampaň vybraného podniku
Autor: Bachmanová, Andrea
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu. Praktická část se zaměřuje na zpracování projektu online marketingové komunikace vybraného podniku. Dále je provedeno zmapování online trhu a potenciálních zákazníků pomocí podnikové SWOT analýzy, konkurenční analýzy a kvalitativního výzkumu. V poslední části praktické části je vypracovaná zaváděcí online marketingová komunikační kampaň. Na závěr je stanovena časová, riziková a nákladová analýza celého projektu a vyhodnocení výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48438
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bachmanová_2020_dp.pdf 25.52Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bachmanová_2020_op.docx 33.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bachmanová_2020_vp.docx 24.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet