Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Autor: Indráková, Monika
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách. Následně byly srovnány vybrané prodejní platformy. Na základě zjištění byla sestavena SWOT analýza. Projekt obsahuje postup činností pro začátek prodeje produktů Barbo přes eBay.de a Etsy.com včetně marketingového mixu a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou zjištění z realizovaného průzkumu a definice činností, které je třeba uskutečnit pro prodej do zahraničí přes online platformy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48452
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 55101


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
indráková_2020_dp.pdf 3.613Mb PDF Zobrazit/otevřít None
indráková_2020_op.docx 33.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
indráková_2020_vp.docx 24.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet