[NEOBHÁJENO] Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Autor: Mičaň, Andrej
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá navrhnutím online a offline marketingovej stratégie pre hudobnú skupinu Stolen Money. V teoretickej časti práca popisuje položky marketingového mixu, venuje sa jednotlivým nástrojom online a offline marketingu, a definuje oblasti chovania spotrebiteľov. V praktickej časti je pozornosť výsledkom analýz rozboru dotazníkového výskumu, ktorého hlavným výstupom bolo určenie následných marketingových komunikácií, a samotnému projektu hudobnej skupiny. Dokument obsahuje analýzu konkurencie a návrhy realizovateľnosti pre projekt hudobnej skupiny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48461
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 55110


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mičaň_2020_dp.pdf 4.709Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mičaň_2020_op.docx 32.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mičaň_2020_vp.docx 23.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet