Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh |
Autor: |
Pavlíčková, Michaela
|
Vedoucí: |
Vydra, Radomír
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh. Podstatou tedy bylo vylepšit stávající podobu online marketingové komunikace a zvýšit tak povědomí o společnosti na slovenském trhu. Na základě zjištěných poznatků plynoucích z provedených analýz (analýza online nákupního chování obyvatel Slovenské republiky, analýza současného stavu online marketingové komunikace, benchmarking) byly zformulovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. V závislosti na těchto zjištěných informacích byl navrhnut projekt složený ze šesti akčních plánů, jejichž realizace by mohla napomoci k efektivnější komunikaci s potenciálními i stávajícími zákazníky ze Slovenské republiky. V samotném závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48465
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55114
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet