Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.
Autor: Rozací, Kateřina
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provedení analýzy současného stavu marketingových komunikací ve firmě ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. Zaměřovala jsem se na způsob využívání jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, a to reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, vztahy s veřejností a přímého marketingu. Vedlejším cílem bylo navrhnout doporučení na efektivnější využívání nástrojů marketingových komunikací ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4873
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozací_2007_bp.pdfZablokované 1.823Mb PDF
rozací_2007_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rozací_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet