Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Alföldiová, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:45Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48805
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED. Cílem je zjištění současného stavu marketingové komunikace společnosti, objevení případných nedostatků a navržení možností pro zlepšení. Problém byl nejdříve řešen analýzou současného stavu marketingového mixu a komunikačního mixu. Dále bylo použito metod SWOT, Porterovy a PEST analýzy pro zhodnocení marketingového prostředí a postavení cestovní kanceláře na trhu. V práci byly doporučeny tři návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 63 s. (78 501 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject analýza prostředí cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing environment en
dc.subject environment analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře FLY UNITED s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication of Travel Agency FLY UNITED s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Švarcová, Jena
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the travel agency FLY UNITED. The aim is to find out the current state of the company´s marketing communication, to identify possible shortcomings and to suggest opportunities for improvement. The problem was first solved by analysing the current state of the marketing mix and communication mix. The also used SWOT methods, Porter´s, PEST analysis to evaluate the marketing environment and the market position of the travel agency. Three suggestions for improvement were recommended in the work marketing communications.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55566
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-30


Files in this item

Files Size Format View Description
alföldiová_2020_dp.pdf 2.313Mb PDF View/Open None
alföldiová_2020_op.docx 22.16Kb Unknown View/Open None
alföldiová_2020_vp.docx 22.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account