Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení kvality služeb ve vybraném hotelu
Autor: Lekešová, Lucie
Vedoucí: Tomancová, Lucie
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na kvalitu služeb v cestovním ruchu. Cílem je zjistit současný stav kvality poskytovaných služeb v Augustiniánském domě za pomoci dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření poté navrhnu vhodná doporučení. Tato doporučení zlepší spokojenost hostů a kvalitu poskytovaných služeb hotelu. Má práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií. V této části se zaměřím především na kvalitu a produkt cestovního ruchu, který má specifické vlastnosti. Uvedeny jsou zde i některé trendy současnosti. Druhá část je zaměřena na praxi. V této části je představen hotel Augustiniánský dům a výsledky dotazníkového šetření. Pro získání představy o okolí hotelu, které jej může ovlivnit je provedena analýza SWOT a PEST. Uvedena je zde i hotelová konkurence. V závěru uvádím doporučení, jež pomohou hotelu udržet si stávající klientelu a zaujmout nové potencionální zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48890
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 55699


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lekešová_2020_dp.pdf 2.034Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lekešová_2020_op.docx 22.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lekešová_2020_vp.docx 35.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet