Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit ve firmě MION KOVO, s.r.o.
Autor: Ondrová, Martina
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit společnosti MION KOVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro jejich vyšší využití. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury, která obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu, marketingového prostředí a marketingových analýz. Praktická část je zaměřena na společnost MION KOVO, s.r.o. Byly provedeny analýzy využitím analýzy SWOT, analýzy PESTE, analýzy společnosti podle marketingového mixu, analýzy odběratelů, dodavatelů a konkurence. V bakalářské práci byla navržena doporučení, která umožňují využití marketingových aktivit společnosti. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48899
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 55708


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondrová_2020_dp.pdf 1.479Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondrová_2020_op.docx 22.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondrová_2020_vp.docx 31.49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet