Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Author: Pálková, Nikola
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti a na základě analýz a zhodnocení současného stavu navrhnout zlepšení marketingové komunikace minipivovaru. Návrh na vylepšení by měl vést k větší efektivnosti prodeje a zvýšení povědomí o značce. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů o historii pivovarnictví, marketingové komunikaci, marketingovém plánování, marketingových cílech, marketingové strategii a analýzy, mezi které patří SWOT analýza, PESTEL analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V teoretické části se práce zmiňuje také o marketingovém mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice minipivovaru Záhlinice, analýzou marketingového mixu, současné marketingové komunikace, SWOT analýzou, PESTEL analýzou a Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil. Na základě těchto analýz, bylo navrhnuté doporučení ke zlepšení marketingové a komunikační strategie společnosti do budoucna. Navržené doporučení byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48900
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 55709


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pálková_2021_dp.pdf 4.660Mb PDF View/Open None
pálková_2021_op.docx 23.28Kb Unknown View/Open None
pálková_2021_vp.docx 31.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account