Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků
Autor: Pochobradská, Kateřina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem značení potravinářských produktů na chování zákazníka. Práce má dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na chování spotřebitele (modely, ovlivňující faktory a rozhodovací proces) a označování potravin (potravinářskou legislativu a značky kvality). Na začátku praktické části byla stanovena výzkumná otázka, zda označení produktů ovlivňuje nákup potravin. Tato otázka byla zkoumána pomocí dvou výzkumů: kvantitativního a kvalitativního. Kvalitativní výzkum byl zpracován pomocí analýzy dotazníkového šetření, na jehož základě byly stanoveny hypotézy, jejichž pravdivost byla následně ověřena. Tohoto dotazníku se účastnilo 352 respondentů, z toho 294 dotazovaných bylo žen (84 %) a 58 mužů (16 %). Kvalitativní výzkum byl proveden pomocí 8 polostrukturovaných rozhovorů, kterých se účastnil alespoň jeden zástupce z každé ekonomické skupiny. Cílem této práce je navrhnout doporučení pro producenty k lepšímu označení výrobků za účelem zvýšení prodeje na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48905
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 55714


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pochobradská_2020_dp.pdf 2.251Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pochobradská_2020_op.docx 30.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pochobradská_2020_vp.docx 23.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet