Analýza konkurence ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Smutná, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48908
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza konkurence ve vybrané firmě. Práce se skládá ze dvou částí. V první části jsou vysvětleny teoretické poznatky týkající se konkurence a jejich základních pojmů. Praktická část analyzuje konkurenci dané firmy, která je podložena analýzami z vnějšího i vnitřního prostředí. V této práci je aplikovaná SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, PEST analýza a benchmarking. Hlavním cílem práce je prozkoumání současné situace firmy na trhu vůči konkurenci.
dc.format 64 s. (96 845 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject competition en
dc.subject strategic planning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competitive environment en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.title Analýza konkurence ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of Competition in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The subject of this Bachelor's thesis is the Analysis of Competition in the Selected Company. This paper consist of two sections. The first one describes theoretical information about competition and their basic concepts. The practical part analyzes the competition of the company, which is based on analyzes from external and internal environment. Among other applied analyses are the SWOT analysis, Porter's five force analysis, PEST analysis and benchmarking. The main purpose of this thesis examining the current situation of the company on the market against the competition.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55720
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
smutná_2020_dp.pdf 2.085Mb PDF View/Open None
smutná_2020_op.docx 23.66Kb Unknown View/Open None
smutná_2020_vp.docx 35.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account