Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie kavárny EBE Cafe

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Autor: Ševčíková, Natálie
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Hlavním zaměření této bakalářské práce je na marketingovou strategii podniku poskytující služby EBE Cafe. Práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje základní pojmy zpracované na základě odborné literatury. Vysvětlují se zde pojmy jako marketingová strategie či marketingový mix rozšířený pro sektor služeb. Dále první část tvoří analýza prostředí provedena pomocí analýz PEST, Porteroyy a SWOT a uzavírá ji tvorba marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje seznámení s podnikem EBE Cafe. V úvodu jsou zpracovány rozhovory s cílovými zákazníky kavárny, kdy bylo možno srovnat pohled zákazníka s pohledem majitelů, kteří také umožnili provedení rozhovoru. Získané informace byly podstatné pro popsání současného stavu marketingového mixu, a také pro další analýzy. V praktické části se nachází také analýza konkurence a následné doporučení na případné změny v marketingové strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48909
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55721


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ševčíková_2021_dp.pdf 6.366Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2021_op.docx 22.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ševčíková_2021_vp.pdf 207.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet