Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nákupního chování zákazníků na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nákupního chování zákazníků na internetu
Autor: Zugarová, Pavlína
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48916
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55729


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zugarová_2020_dp.pdf 2.086Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zugarová_2020_op.docx 22.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zugarová_2020_vp.docx 23.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet