Analýza franchisového trhu v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza franchisového trhu v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza franchisového trhu v České republice
Autor: Zgodová, Barbora
Vedoucí: Novák, Petr
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza franchisového trhu v České republice. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na podnikání, historii franchisingu, pojem franchising a pojmy s franchisingem související. Součástí teoretické části jsou také výhody a nevýhody plynoucí z podnikání formou franchisingu. Praktická část je zaměřena na analýzu franchisového trhu v České republice s využitím volně přístupných dat. Na základě provedených analýz bylo v závěru praktické části práce navrženo využití vhodné franchisové příležitosti. Výsledky analýzy by mohly být využity potencionálními podnikateli při zvažování tohoto typu podnikání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48935
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55771


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zgodová_2020_dp.pdf 1.314Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zgodová_2020_op.docx 31.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zgodová_2020_vp.docx 22.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet