Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací ve společnosti STUDENT AGENCY k.s
Autor: Barvířová, Dagmar
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Zaměření této bakalářské práce je na analýzu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY k.s. (dále jen STUDENT AGENCY), která poskytuje služby v oblasti dopravy a cestovního ruchu. Cílem teoretické části bylo zpracovat podklady, které pojednávají o marketingové komunikaci a stanovit východiska pro následné zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti STUDENT AGENCY a zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této bakalářské práce byl využit kvantitativní výzkum. Na závěr práce jsou uvedeny doporučení pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48950
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 55788


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
barvířová_2020_dp.pdf 4.295Mb PDF Zobrazit/otevřít None
barvířová_2020_op.docx 22.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
barvířová_2020_vp.docx 22.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet