Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti
Autor: Jandová, Kateřina
Vedoucí: Vaněk, Miloslav
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48972
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 55811


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jandová_2020_dp.pdf 3.812Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jandová_2020_op.docx 22.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jandová_2020_vp.docx 22.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet