Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Autor: Balačinová, Michaela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia cieľových skupín a vytvorenie profilu návštevníkov vegánskej kaviarne. Táto práca taktiež približuje a zhŕňa podstatné informácie k zvolenej téme, získané ako z odbornej literatúry, tak aj z rôznych interneto-vých portálov. Súčasťou tejto práce je aj popis spôsobov a získavania konkrétnych infor-mácií a ich následné spracovanie a sumarizácia. Ekonomické analýzy z praktickej časti diplomovej práce slúžia na vytvorenie návrhov zlepšenia komunikácie v časti projekto-vej. Tvorba profilu segmentov je prevádzaná najmä na základe kvantitatívneho výskumu - dotazníkového šetrenia. Na základe informácií získaných z dotazníkového šetrenia sú zvolené cieľové skupiny takéhoto druhu kaviarne a následne je vytvorené aj odporúčanie pre vhodnú komunikáciu toho špecifického segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49186
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56353


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
balačinová_2020_dp.pdf 2.863Mb PDF Zobrazit/otevřít None
balačinová_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
balačinová_2020_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet