Komunikační strategie značky Trika Kika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Trika Kika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Barošová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:01Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:01Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49187
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům a současné komunikaci. Je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřujícího se na nákupní chování v oblasti slow fashion a analýza hloubkových rozhovorů se zákazníky značky. Dále se praktická část věnuje analýze konkurence. Poslední projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA.
dc.format 115 s. (181 720 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject slow fashion cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject communication strategy en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject slow fashion en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikační strategie značky Trika Kika
dc.title.alternative Communication sSrategy of Trika Kika
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated to introducing the brand, its products and current communication with customers. Then the practical part analyse competitors in the market. The last part of the thesis introduced the project of creating a communcation campaign for the TRIKA KIKA brand, whis is based on analyses from second part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56354
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
barošová_2020_dp.pdf 4.573Mb PDF View/Open None
barošová_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
barošová_2020_vp.doc 124Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account