Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
Autor: Brožková, Barbora
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Diplomová práce řeší otázku marketingové komunikace výrobkové řady Garnier Organic od firmy Garnier. Garnier s přívalem zájmu o přírodní bio kosmetiku, která není testovaná na zvířatech vytvořila právě tuto produktovou řadu, jejíž marketing je zaměřen na komunikaci environmentálně pozitivních vlastností těchto produktů. Cílem této práce je zhodnotit marketingovou kampaň Garnier Organic a zjistit, kde se nachází v této kampani hranice mezi green marketingem a greenwashingem, tedy prozkoumat tvrzení, které firma o svých výrobcích předkládá, nadále také zhodnotit, jestli jejich marketingová kampaň vhodně komunikuje tyto tvrzení. Teoretická část se zabývá teoretickým vymezením green marketingu, greenwashingu. Analytická část se zabývá samotnou marketingovou historií firmy Garnier a L´Oréal s jejich dobovými claimy, hodnotami a kontroverzemi. Na základě teoretické a analytické části vzniká v projektové části návrh na marketingovou komunikaci formou green marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49215
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56395


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brožková_2020_dp.pdf 2.375Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brožková_2020_op.docx 126.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brožková_2020_vp.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet