Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
Autor: Habásková, Petra
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny dvě dotazníková šetření. Pomocí těchto dotazníkových šetření se určil cíl diplomové práce a to navrhnout konkrétní společnosti, která se sexistickým reklamním sdělením má problém, reklamu, která se dá považovat za etickou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49221
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56402


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
habásková_2020_dp.pdf 2.807Mb PDF Zobrazit/otevřít None
habásková_2020_op.pdf 155.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
habásková_2020_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet