Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci v oblasti B2C
Autor: Janík, Václav
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na téma Využití internetu věcí (IoT) v marketingové komunikaci. Z oblasti IoT je pozornost věnována převážně chytrým nositelným zařízením, která jsou mezi lidmi stále oblíbenější a jejich přidaná hodnota by mohla znamenat přínos i v oblasti marketingové komunikace. Práce seznamuje s obecnou problematikou koncepce internetu věcí, popisem současného využití a mimo jiné i příležitosti, které tato technologii skýtá v oblasti B2C. Praktická část práce zkoumá potenciál využití těchto zařízení v marketingové komunikaci a je rozdělena do dvou částí. První část je kvantitativní dotazníkové šetření zkoumající vztah veřejnosti k této technologii. Druhá část je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů a je cílen na odbornou veřejnost. V projektové části práce jsou zjištění využita k návrhu realizace konkrétního použití nositelné elektroniky v marketingové komunikaci firmy na trhu B2C.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49223
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janík_2020_dp.pdf 2.267Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janík_2020_op.docx 125.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janík_2020_vp.doc 135Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet