Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky
Autor: Macková, Kristína
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práca sa zaoberá problematikou sponzoringu ako strategického nástroja riade-nia značky Kofola. Hlavným cieľom je vytvorenie sponzorskej komunikačnej stratégie pre túto značku. Práca sa delí na 3 časti. Teoretická časť opisuje a vysvetľuje súčasný stav riešenej problematiky a metodický postup práce zahŕňajúci kvantitatívny a kvalitatívny výskum vo forme analýzy expertného rozhovoru, PEST analýzy, dotazníkového výskumu a strategického plánovania. V praktickej časti je zanalyzovaný prebehnutý výskum a za pomoci syntézy sú výsledky zo zmiešaného výskumu a analýz aplikované do návrhu stra-tégie sponzoringu. Novo navrhnutá komunikačná stratégia sponzoringu by mala pomôcť spoločnosti v tvorbe nové modelu sponzoringu s ohľadom na súčasnú situáciu a trendy, zviditeľniť jej aktivity a podporiť záujem o značku a jej produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49230
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56418


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
macková_2020_dp.pdf 4.167Mb PDF Zobrazit/otevřít None
macková_2020_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
macková_2020_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet