Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Polák, Mário
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49237
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální marketingový report výkonnostních kampaní z Google Ads s pomocí systému Google Data Studio. Aby příjemci reportu získali komplexní přehled dosažených výsledků, bude obsahem reportu také celkový počet konverzí a údaje o návštěvnosti webu. Daný cíl bude dosažen na základě kombinace znalostí ze všech částí této práce. V teoretické části práce je provedena rešerše odborných zdrojů, pokrývající témata reportingu, digitální analytiky a výkonnostních kampaní. Teoretická část definuje hlavní termíny a zodpoví otázku, jak tvořit reporty. Praktická část práce definuje obsahové i vizuální očekávání respondentů výzkumu, pomocí kvalitativního výzkumu. Potřebná data budou získána při hloubkových rozhovorech s klienty digitální agentury MarketSoul s.r.o., pro které budou reporty primárně vytvořené. V poslední části bude navržena šablona měsíčního reportu, která bude upravena na základě zpětné vazby od respondentů výzkumu. Výsledkem této práce budou reporty na míru pro vybrané respondenty výzkumu.
dc.format 103 s. (148 663 znakov)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject ppc cs
dc.subject výkonnostní marketing cs
dc.subject Google Data Studio cs
dc.subject reporting cs
dc.subject marketing report cs
dc.subject vizualizace dat cs
dc.subject online marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject ppc en
dc.subject performance marketing en
dc.subject Google Data Studio en
dc.subject reporting en
dc.subject marketing report en
dc.subject data visualization en
dc.title Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
dc.title.alternative Reporting Optimalization for Google Ads Performace Campaigns Using Google Data Studio
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis is to create an optimal marketing report for performance campaigns in Google Ads with the help of Google Data Studio. As a campaign performance is only part of the overall website performace, the final report will also include the total number of conversions and information about website traffic. The main goal will be achieved based on the information collected within this work. The theoretical part of this work contains academic research covering topics of reporting, digital analytics and performance campaigns. The theoretical part explains main terms and answers a question on how to create reports. The practical part of the work defines the content and visual expectations stated by the chosen respondents using qualitative research. The necessary data will be obtained during in-depth interviews with clients of the digital agency MarketSoul s.r.o., for which the reports will be primarily created. In the last part of this work, a template for a monthly report will be created and modified according to a feedback from the respondents. The final result of this work will be tailor-made reports for the selected respondents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56428
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
polák_2020_dp.pdf 6.890Mb PDF View/Open None
polák_2020_op.docx 124.8Kb Unknown View/Open None
polák_2020_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account