Influencer marketing vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Holíková, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49265
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem fungování influencer marketingu v oblasti cestovního ruchu na příkladu konkrétní cestovní kanceláře Surf-trip. Práce mapuje teoretický základ a definičně vymezuje základní pojmy jako influencer, sociální média či influencer marketing. Teoretické poznatky jsou následně přeneseny do praxe s cílem ověřit, jaká kritéria pro výběr influencerů volí cestovní kancelář, ale i samotní spotřebitelé a zároveň zjistit, jakou strategii pro získávání a udržování sledujících využívají vybraní influenceři. Zvolená forma je kvalitativní a kvantitativní výzkum. V případě kvalitativního výzkumu se jedné o hloubkové rozhovory se zástupcem cestovní kanceláře, ale i s vybranými influencery. Oproti tomu kvantitativní výzkum má podobu dotazníkového šetření. Veškeré výsledky a doporučení z výzkumů vyplývajících jsou následně použity v projektové části práce za účelem navržení případných změn či nových postupů v oblasti influencer marketingu společnosti Surf-trip.
dc.format 103 s. (175 976)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nové formy marketingové komunikace cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject influencer cs
dc.subject makro influencer cs
dc.subject mikro infuencer cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject Surf-trip cs
dc.subject New Forms of Marketing Communications en
dc.subject Influencer Marketing en
dc.subject Influencer en
dc.subject Macro Influencer en
dc.subject Micro Influencer en
dc.subject Social Media en
dc.subject Instagram en
dc.subject Travel Agency en
dc.subject Surf-trip en
dc.title Influencer marketing vybrané společnosti
dc.title.alternative The Influencer Marketing in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the role of the Influencer Marketing in tourism, featuring an example of its applicability on a real-life example of travel agency Surf-trip. It summarizes theory and definitions about Influencers, Social Media, and Influencer Marketing. The goal is to verify the influencer selection criteria applicable for the travel agency, but also the consumers themselves, and to identify the strategies the influencers are using to gain and retain the followers. Both qualitative and quantitative research methods were used to collect data. The qualitative research method is using in-depth interviews with a representative of the travel agency and with selected influencers. A survey was used for the quantitative research. All the results and recommendations resulting from the research are applied in the project part of the thesis in order to propose possible changes or new procedures in the field of Influencer Marketing for Surf-trip.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56482
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
holíková_2020_dp.pdf 2.346Mb PDF View/Open None
holíková_2020_op.doc 133.5Kb Unknown View/Open None
holíková_2020_vp.pdf 392.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account