Mediální obraz Andreje Babiše

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální obraz Andreje Babiše

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Machačová, Romana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49274
dc.description.abstract Tato diplomová se zabývá mediálním obrazem Andreje Babiše. Hlavním cílem práce je popsat, jaký je mediální obraz Andreje Babiše v nejnavštěvovanějších online zpravodaj-ských denících v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na média, politic-kým marketingem a pojem mediální obraz. V části praktické je proveden výzkum čtyř nejnavštěvovanějších online zpravodajských deníků v České republice a zejména toho, která média uveřejňují největší počet článků s Andrejem Babišem, jak se liší mediální obraz Andreje Babiše a jak svým obsahem reagují na kontroverzní situace a kauzy týkají-cí se Andreje Babiše. V závěru práce shrnuje výsledky analýzy, porovnává mediální obraz ve vybraných médiích a odpovídá na výzkumné otázky.
dc.format 102 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject nová média cs
dc.subject mediální obraz cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject Andrej Babiš cs
dc.subject media en
dc.subject new media en
dc.subject media image en
dc.subject political marketing en
dc.subject Andrej Babiš en
dc.title Mediální obraz Andreje Babiše
dc.title.alternative Media Image of Andrej Babiš
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the media image of Andrej Babiš. The main goals of the theses are to describe the media image of Andrej Babiš in the most visited online daily news in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on the media, political marketing and the media image. In the practical part research about the four most visited online daily news in the Czech Republic is performed. It higlights the media which puhlich most of articles abou Andrej Babiš; moze over, it showns how different the media image of Andrej Babiš is. It proves how the media respond to controversial situasion and cases of Andrej Babiš. At the end the thesis summarizes the results of the ana-lysis, compares the media image in selected media and answers research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56496
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
machačová_2020_dp.zip 737.5Kb application/zip View/Open None
machačová_2020_op.doc 111Kb Unknown View/Open None
machačová_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account