Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku |
Autor: |
Procházková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o poměrně upozaděném tématu - marketingu neziskových organizací, konkrétně online komunikaci na Facebooku. Teoretická část vymezuje základní pojmy úspěšné online marketingové komunikace jako je branding, internetový marketing, trendy online marketingu a fungování neziskových organizací včetně marketingu neziskových organizací. V praktické části je popsán a realizován kvalitativní výzkum za účelem mapování faktorů komunikace neziskové organizace na Facebooku, ovlivňujících její efektivitu. Projektová část reflektuje poznatky realizovaného kvalitatnívho výzkumu a předkládá návrh online kampaně pro neziskovou organizaci, doplněnou edičním plánem. Součástí projektové části jsou také doporučení pro efektivní online komunikaci neziskových organizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49277
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet