Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku
Autor: Procházková, Zuzana
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o poměrně upozaděném tématu - marketingu neziskových organizací, konkrétně online komunikaci na Facebooku. Teoretická část vymezuje základní pojmy úspěšné online marketingové komunikace jako je branding, internetový marketing, trendy online marketingu a fungování neziskových organizací včetně marketingu neziskových organizací. V praktické části je popsán a realizován kvalitativní výzkum za účelem mapování faktorů komunikace neziskové organizace na Facebooku, ovlivňujících její efektivitu. Projektová část reflektuje poznatky realizovaného kvalitatnívho výzkumu a předkládá návrh online kampaně pro neziskovou organizaci, doplněnou edičním plánem. Součástí projektové části jsou také doporučení pro efektivní online komunikaci neziskových organizací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49277
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházková_2020_dp.pdf 5.903Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházková_2020_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházková_2020_vp.pdf 164.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet