Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku |
Author: |
Procházková, Zuzana
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o poměrně upozaděném tématu - marketingu neziskových organizací, konkrétně online komunikaci na Facebooku. Teoretická část vymezuje základní pojmy úspěšné online marketingové komunikace jako je branding, internetový marketing, trendy online marketingu a fungování neziskových organizací včetně marketingu neziskových organizací. V praktické části je popsán a realizován kvalitativní výzkum za účelem mapování faktorů komunikace neziskové organizace na Facebooku, ovlivňujících její efektivitu. Projektová část reflektuje poznatky realizovaného kvalitatnívho výzkumu a předkládá návrh online kampaně pro neziskovou organizaci, doplněnou edičním plánem. Součástí projektové části jsou také doporučení pro efektivní online komunikaci neziskových organizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49277
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56501
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account