Budování a strategické řízení značky Gamebrand

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování a strategické řízení značky Gamebrand

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Autor: Roh, Jakub
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří také marketingovou agenturu, která má za cíl propojit značky se segmentem hráčů her. Přestože jsou všechny výše zmíněné aktivity vedené stejnou firmou, navenek vystupuje jako několik subjektů. Výstupem diplomové práce je jednotná komunikační strategie a zadání pro vizuální identitu, která pokryje celou škálu nabídky této organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49279
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56503


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
roh_2020_dp.pdf 2.524Mb PDF Zobrazit/otevřít None
roh_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
roh_2020_vp.pdf 472.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet