Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Růžička, Pavel
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49280
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán. V praktické části je zpracována situační analýza, výstupy marketingového průzkumu a zhodnocen stávající marketingový i komunikační mix festivalu. Teoretická východiska a výsledky marketingového průzkumu jsou následně aplikovány v návrhu komunikační strategie a vhodného komunikačního mixu pro další ročníky festivalu Slovácký rok.
dc.format 95 s. (149 005 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nehmotné kulturní dědictví cs
dc.subject lidová kultura cs
dc.subject folklor cs
dc.subject folklorní festi-val cs
dc.subject Slovácký rok cs
dc.subject Kyjov cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject intangible cultural heritage en
dc.subject folk culture en
dc.subject folklore en
dc.subject folklore festival en
dc.subject Slovácký rok en
dc.subject Kyjov en
dc.title Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
dc.title.alternative Marketing Communication of the Folklore Festival Slovácký rok
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing communication of the ethnographic festival named Slovácký rok. The festival is held every four years in Kyjov, which is part of the South Moravia region in the Czech Republic. In the theoretical part author deals with the definitions of culture, heritage and marketing communications, including the creation of strategies and mixture which are used in related music or other genre-oriented festivals. The practical part includes situation analysis, marketing research detail, and communication variants of the festival evaluated. Theoretical background and results of marketing research are subsequently applied to the design of the communication strategy and suitable mixture for the next years Slovácký rok festival.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56504
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
růžička_2020_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open None
růžička_2020_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
růžička_2020_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account