Vstup Swine Agency na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup Swine Agency na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup Swine Agency na český trh
Autor: Brož, Matěj
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vstupem agentury Swine Agency na český trh. Zaměřuje se na hudební management v alternativním prostředí. Cílem práce je zanalyzovat nákupní chování českých hudebních interpretů při volbě agentury. Zjistit jejich potřeby, motivaci a zda jsou dostatečně informováni o činnostech agentur. V teoretické části jsou definovány pojmy důležité pro praktickou část jako hudební agentura, hudební management a dotýká se marketingové komunikace v kultuře. Pro zodpovězení výzkumných otázek je zvolena metoda polostrukturovaného rozhovoru a SWOT analýza. Tyto poznatky jsou převedeny do doporučení pro vybranou agenturu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49305
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56536


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brož_2020_dp.pdf 2.085Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brož_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brož_2020_vp.pdf 531.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet