Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru
Autor: Cimburková, Lucie
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Práce se zabývá typickými prvky marketingu v gastronomii a snaží se řešit problematiku zejména malých gastronomických podniků, které nemají dostatečné prostředky na realizování vlastních marketingových aktivit. V teoretické části jsou definovány základní termíny jako marketing, gastronomie a komunikační mix a následně vytyčen vztah mezi nimi a oblastí gastronomie. Praktická část poté přináší SWOT a PEST analýzy konkrétní cukrářské značky Tornádo Luuu a následně se snaží zodpovědět otázky týkající se současné komunikace značky pomocí výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49306
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56537


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cimburková_2020_dp.pdf 2.351Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cimburková_2020_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cimburková_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet