Marketingová komunikace festivalu Utubering

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Utubering

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace festivalu Utubering
Autor: Fikrová, Kateřina
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace festivalu Utubering, předmětem práce bylo navrhnout možné zlepšení tohoto festivalu. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. Další kapitoly se věnují sociálním sítím, generaci Z a na závěr je zde popsaný marketingový výzkum, který je použit v praktické části. V metodologické části je popsán cíl a účel práce, metody a postupy výzkumu. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a následného zhodnocení. V této části je provedený marketingový kvalitativní výzkum formou individuálních hloubkových rozhovorů. V poslední kapitole bakalářské práce jsou popsaná doporučení pro možné zlepšení marketingové komunikace festivalu Utubering.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49312
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fikrová_2020_dp.zip 965.8Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
fikrová_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fikrová_2020_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet