Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Janáková, Eliška
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49320
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou zefektivnění procesu předávání zkušeností novým generacím projektových manažerů v rámci předmětu Komunikační agentura. Součástí práce je charakteristika studentského prostředí, analýza současné situace fungování předmětu, analýza získaných dat a jejich interpretace. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu vypracování projektových knih v rámci projektů předmětu Komunikační agentura prostřednictvím doporučení, která vyplynula z výzkumu.
dc.format 80 s. (150 620)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projektový management cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject kniha projektu cs
dc.subject životní cyklus projektu cs
dc.subject kreativní řízení projektů cs
dc.subject project management en
dc.subject project handbook en
dc.subject project life cycle en
dc.subject creative project management en
dc.title Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
dc.title.alternative The Project Management's Playbook as a Tool for Onboarding in the Communication Agency Course
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the issue of streamlining the process of experience hand over to the next generation of project managers within the subject of Communication Agency. The thesis includes the characteristics of the student environment, analysis of the current situation within the subject, data analysis and interpretation. The main objective of the thesis is a suggestion to improve the process of drawing out the project handbooks within the projects of the subject Communication Agency through the recommendations that emerged from the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56556
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
janáková_2020_dp.pdf 4.356Mb PDF View/Open None
janáková_2020_op.docx 124.5Kb Unknown View/Open None
janáková_2020_vp.doc 135.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account