Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingových nástrojů na rozhodnutí o volbě vysoké školy generace Z
Autor: Kolářová, Gabriela
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je generace Z a její rozhodování o volbě vysoké školy a vliv marketingové komunikace na tento proces. Teoretická část přestavuje generaci Z, okrajově ostatní generace a rozdíly mezi nimi, dále základní marketingové pojmy a marketingovou komunikaci a její součásti. Také je zde popsán rozhodovací proces a současná situace na vy-sokých školách, co se týče počtu studentů a kapacit prvních ročníků. Teoretická východiska nastiňují problematiku volby vysoké školy u generace Z, která byla analyzována v praktické části dotazníkovým šetřením a analýzou marketingové komunikace tří českých univerzit. Analýza objasňuje odpovědi na výzkumné otázky práce a současnou marketingovou komu-nikaci na trhu vysokých škol. Výsledky praktické části slouží k vytvoření návrhů a doporu-čení marketingové komunikace vysoké školy směrem ke generaci Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49326
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56563


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kolářová_2020_dp.pdf 1.759Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kolářová_2020_op.docx 125.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kolářová_2020_vp.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet