Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Koutná, Karolina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:07Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49328
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního sportu, jeho současné podoby a složky a vysvětluje důležitou roli sponzoringu. Na základě dat marketingového výzkumu, získaných kvalitativní metodou, je hlavním výstupem práce závěrečné doporučení.
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketing ve sportu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject taneční sport cs
dc.subject sponzoring en
dc.subject sports marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject dance sport en
dc.title Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
dc.title.alternative Sponzorship in Dance Sport as tool of Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kazík, Martin
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the subject of sponsorship as an important part of marketing communication and the way it benefits the sponsors. It focuses on the support of dance partners in the Czech republic, and the reasons why dancing is supported less than other sports. The theoretical part defines sponsorship, its forms, its essence and the relations between sponsor and sponsored object. The practical part presents the history of dance sport, its current forms and aspects, and it explains the importance of sponsorship for this sport. Based on the data obtained by qualitative method of marketing research, the main output of the thesis is the final recommendation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56565
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
koutná_2020_dp.pdf 1.369Mb PDF View/Open None
koutná_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
koutná_2020_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account