Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Autor: Kubáč, David
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49333
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56571


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kubáč_2020_dp.pdf 1.339Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kubáč_2020_op.pdf 406.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kubáč_2020_vp.pdf 155.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet