Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Kubáč, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49333
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím následným vyhodnocením. Závěrem práce je autorovo zamyšlení a následné vyhotovení doporučení ke zlepšení.
dc.format 55 s. (85 112 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Apple cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject preference cs
dc.subject značka cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Apple en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject preference en
dc.subject brand en
dc.subject corporate identity en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measuring of Apple Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated data gained from quantitative research (survey) is listed as well. The conclusion of the work is the author's recommendations for improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56571
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kubáč_2020_dp.pdf 1.339Mb PDF View/Open None
kubáč_2020_op.pdf 406.9Kb PDF View/Open None
kubáč_2020_vp.pdf 155.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account