Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Autor: Oravová, Tereza
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem, konkrétně tedy e-mail marketingem a efektivitou tohoto typu kampaní. V teoretické části práce je definován přímý marketing, jeho nástroje a možnosti. Dále se první část zaměřuje na e-mailing, popisuje jeho výhody, teoretická východiska a jednotlivé prvky. V praktické části jsou analyzovány konkrétní e-mailingové kampaně e-shopu se zdravými potravinami a jejich efektivita. Hlavním cílem práce je tyto konkrétní kampaně analyzovat a nalézt společné prvky, které zajišťují jejich úspěšnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49341
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56582


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
oravová_2020_dp.pdf 3.406Mb PDF Zobrazit/otevřít None
oravová_2020_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
oravová_2020_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet