Efektivita současného product placementu v televizních seriálech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita současného product placementu v televizních seriálech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Autor: Samek, Jiří
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá současnou podobou product placementu v televizi, jeho efektivitou a způsoby umístění do audiovizuálních děl, především v komerčních televizích. Hlavním cílem práce je zanalyzovat jednotlivé formy product placementu a změření jejich dopadu na publikum. Následně z poznatků této analýzy bude autor navrhovat změny k zefektivnění umisťování produktů v audiovizuálních dílech. Teoretická část se zabývá rolí product placementu v komunikaci, možnostmi product placementu, jeho formáty a hlavními mediálními kanály pro jeho umístění. Dále teoretická část poměřuje podobu a význam product placementu ve světě a České republice. V praktické části práce zkoumá chování publika při vystavení jednotlivých forem product placementu, jejich znalost určitých značek před a po vystavení product placementu a doba, jakou product placement působí či nepůsobí na jejich podvědomí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49344
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 56585


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
samek_2020_dp.zip 15.23Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
samek_2020_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
samek_2020_vp.pdf 159.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet