Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Autor: Smolíková, Jitka
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49348
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smolíková_2020_dp.pdf 1.667Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smolíková_2020_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
smolíková_2020_vp.pdf 446.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet