Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Valentová, Iveta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49354
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. V teoretické části je nejprve definován pojem event z obecného hlediska. Na něj navazuje charakteristika hudebního eventu, následně je rozebrán marketing hudebních eventů a z něj vycházející marketingový a komunikační mix. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na event Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject hudební event cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Vítání prváků UTB cs
dc.subject event en
dc.subject music event en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotional mix en
dc.subject Vitani prvaku UTB en
dc.title Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
dc.title.alternative Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. In the theoretical part, the term event from a general point of view is first defined. It is followed by the characteristics of a music event, then the marketing of music events and the resulting marketing and communication mix is analyzed in more detail. In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis to the event Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questionnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56597
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2020_dp.pdf 3.916Mb PDF View/Open None
valentová_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
valentová_2020_vp.pdf 165.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account