Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám
Autor: Hnátová, Lenka
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Práce "Postoje dětí k vybraným sociálním reklamám" se zaměřuje na vybrané sociální reklamy, které se věnují problematice dětské obezity. Zjišťuje postoje adolescentů k daným spotům. Teoretická část se věnuje objasnění základních pojmů souvisejících s tématem, jako jsou ,,teorie postojů", ,,sociální reklama" nebo ,,dětská obezita". Praktická část se věnuje popisu vybraných reklam zaměřených na prevenci obezity u dětí a adolescentů. Práce čtenáře seznámí s výsledky dotazníkového šetření a s vyhodnocením jednotlivých rozhovorů s vymezenou cílovou skupinou za účelem poznání postojů dětí k reklamním spotům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49387
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56685


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hnátová_2020_dp.pdf 2.119Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hnátová_2020_op.doc 162.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hnátová_2020_vp.pdf 483.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet